تقویت سیگنال موبایل

تقویت کننده سیگنال موبایل - تقویت سیگنال موبایل

تقویت سیگنال موبایل دو باند جدیدترین و قدرتمندترین تقویت کننده سیگنال موبایل در شرکت تقویت آنتن موبایل به نام موبایل آنتن است. این آمپلی فایر پیشرو در صنعت Fusion2Go 3.0 را با یک آنتن خارجی که دارای فناوری دامنه گسترده (ERT) است ادغام می کند تا راه حلی برای تقویت آنتن دهی موبایل ایجاد کند که حداکثر نتیجه آنتن دهی را برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا حد امکان از سیگنال های مزاحم دور باشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که در مکان‌هایی با سرویس تلفن همراه ناقص یا غیرقابل استفاده می کنید، تقویت‌کننده سیگنال دو باند دستگاه تقویت آنتن موبایل مناسبی برای شماست. پس از قطع شدن سیگنال برای شما بدون تقویت‌کننده سیگنال، می‌توانید از تلفن، نقطه اتصال یا هر دستگاه تلفن همراه خود برای اتاقتان هم استفاده کنید.

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دو باند شبکه های 2G، 3G، 4G LTE و هر شبکه 5G مستقر در باندهای پشتیبانی شده از همه اپراتورهای اصلی در ایران را تقویت می کند و به شما تماس های قطع شده بسیار کمتر، وضوح تماس بیشتر و سریع ترین سرعت دانلود ممکن را ارائه می دهد.

روش دستگاه تقویت آنتن موبایل دو باند

فناوری جدید دامنه وسیع SureCall سیگنال سلولی را دقیقاً در آنتن بیرونی تقویت می کند، بنابراین قبل از تقویت سیگنال، هیچ گونه از دست دادن سیگنال، نویز یا تخریب را تجربه نمی کنید. سپس سیگنال به تقویت‌کننده دیگری در محوطه شما ( اتاق یا پذیرایی و یا حتی دفتر کارتان ) ارسال می‌شود، که سیگنال را دوباره تقویت می‌کند تا هرگونه کاهش قدرتی که ممکن است در طول کابل تجربه شده است را جبران کند. این سیگال تضمین می‌کند که تقویت‌کننده با بیشترین مقدار سیگنال سلولی کار می‌کند، در نتیجه بهترین پوشش ممکن در داخل و قوی‌ترین سیگنال سلولی به برج‌های سلولی دور پخش می‌شود. هر تقویت کننده سیگنالی که ERT نداشته باشد قادر به ادامه دادن نخواهد بود.


پکیج دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دو باند - ریپینر آنتن موبایل دو باند

پیشرفته ترین دستگاه ریپیتر آنتن موبایل

پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه تقویت آنتن موبایل

شما با پیشرفته ترین فناوری تقویت کننده سیگنال موبایل موجود در بازار با HiPoost 5 BAND REPEATER سیگنال شفاف تلفن همراه و سرعت داده فوق العاده سریع را دریافت خواهید کرد. این دستگاه فرکانس 5G راساپورت می کند

این ریپیتر آنتن موبایل با تمام اپراتورهای تلفن همراه ایران و اکثر ارائه دهندگان سازگار است. این دستگاه می تواند صدای GSM ، اینترنت 3G و داده های LTE را به طور همزمان بهبود بخشد. این دستگاه از 5 باند فرکانس مختلف پشتیبانی می کند: GSM 900 و 1800MHz برای ارتباط صوتی و متنی ، UMTS 2100MHz برای اینترنت تلفن همراه 3G و دو باند 4G LTE 800 و 2600MHz. با استفاده از بهترین تلفن تقویت کننده علامت ، دیگر نیازی نیست که از اینکه تلفن همراه شما روی چه شبکه ها و چه فرکانس هایی کار می کند ، اذیت شوید. همچنین نیازی نیست نگران آینده ای باشید که تکرار کننده سیگنال شما برای کار با شبکه های جدید 4G نیاز دارد.


پیشرفته ترین دستگاه ریپیتر آنتن موبایل - پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه تقویت آنتن موبایل

ویژگی های اصلی این دستگاه

- سازگار با تمام شبکه های ارائه دهنده تلفن همراه ایران

- صدای ، متن و داده های 2G ، 3G ، 4G را تقویت می کند

- پوشش تا 20000 متر مربع ، ایده آل برای ساختمانهای تجاری ، مسکونی و کوچک

- AGC و MGC چند منظوره ، بدون تداخل در هر شبکه تلفن همراه

- افزایش ، فرکانس و قدرت نمایشگر LCD در زمان واقعی برای جلوگیری از هرگونه نقطه کور

- صنعت پیشرو در صنعت و ساخت فلزات کوچک ، مقاوم و با دوام

- نشانگرهای زنگ دار و روشنایی LED عیب یابی را به راحتی انجام می دهند

شماتیکی از نحوه عملکرد پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه تقویت آنتن موبایل

تقویت آنتن موبایل در فضای تجاری

تقویت آنتن موبایل در فضای تجاری و پاساژ ها 

تقویت کننده سیگنال موبایل تجاری ، قوی ترین ، پیشرفته ترین و جدیدترین سیستم تقویت کننده های آنتن موبایل هستند که برای استفاده توسط FCC تأیید شده اند. قدرتمندترین در میان آنها می تواند 50000 متر مربع را پوشش دهد ، که برای همه به جز بزرگترین فضاهای تجاری کافی است. چندین مورد از این سیستم ها می توانند هر ساختمانی در جهان را تحت پوشش قرار دهند ، به شرطی که مقدار کمی سیگنال خارجی وجود داشته باشد.

 همانطور که گفته شد ، به دلیل گستردگی یک نصب تجاری ، بهتر است به متخصصان موبایل آنتن واگذار شود. سرویس نصب برای هر یک از تقویت کننده آنتن موبایل تلفن همراه زیر در ساختمانهایی با اندازه بیش از 10000 متر مربع در دسترس است. برای نصب و راه اندازی سیستم تقویت آنتن موبایل با ما تماس بگیرید

 برای همه این برنامه ها ، دستگاه تقویت آنتن موبایل اوت دور که در صفحه اصلی سایت ما وجود دارد قهرمان دستگاه ها است. ما آن را در بسیاری از موارد ، از جمله دانشگاه های بزرگ ، خرده فروشان ، کشتی ها ، بیمارستان ها و موارد دیگر بسیار نصب کرده ایم. چیز زیادی برای گفتن نیست - اگر به تقویت کننده آنتن دهی موبایل تجاری نیاز دارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از این دستگاه ریپیتر موبایل در ساختمان خود با ما تماس بگیرید.

 دستگاه تقویت آنتن موبایل در فضای باز - تقویت آنتن موبایل اوت دور  دستگاه 10 وات ریپیتر آنتن موبایل - دستگاه صنعتی تقویت کننده آنتن موبایل - تقویت آنتن موبایل در فضای باز - تقویت آنتن موبایل در پاساژها و فضای تجاری

 

خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل

آیا دستگاه ریپیتر آنتن موبایل کار می کند؟

موارد هشدار دهنده ناخواسته زیادی وجود دارد که باعث ایجاد شک و تردید عمومی در مورد این دستگاه ها شده است. که آیا دستگاه ریپیتر آنتن موبایل کار می کند یا ضرری دارد همه تقویت کننده های آنتن موبایل پیشنهادی ما تست شده ، دارای گواهینامه FCC هستند و با ضمانت 90 روزه ما پشتیبانی می شوند ، بنابراین اگر متوجه شدید برای شما مناسب نیست ، میتوانید آن را تست کنید این دستگاه ریپیتر موبایل فقط سیگنال را ریپیت یا تکرار می کنند زیرا از خود سیگنالی تولید نمی کنند

دستگاه ریپیتر آنتن موبایل چگونه کار می کند؟

تقویت کننده ریپیتر آنتن موبایل با بهبود اتصال بین تلفن شما و نزدیکترین برج بی تی اس که سیگنال موبایل را از اپراتورها می فرستند کار می کنند. این بدان معنی است که ، بدون سیگنال فرکانس موبایل موجود ، دستگاه ریپیتر آنتن موبایل نمی تواند کار کند زیرا باید سیگنالی باشد که آن را به دستگاه بفرستد و تکرار کند که سبب افزایش آنتن موبایل شود تقویت کننده تلفن همراه دارای سه قسمت کلیدی است: یک آنتن گیرنده در فضای باز ، یک تقویت کننده یا همان دستگاه ریپیتر آنتن موبایل و یک آنتن داخلی که سیگنال را به محیط بفرستد اینها از طریق کابل کواکسیال متصل می شوند. قدرت تقویت کننده و سطح کل پوشش به میزان قدرت این اجزای منفرد متفاوت است. تمام تقویت کننده های آنتن موبایل ما برای پوشش کامل حامل از پوشش تک حامل جلوگیری می کنند ، به این معنی که تمام حامل های اصلی توسط هر تقویت کننده ما تحت پوشش هستند.

چرا من چنین سیگنال ضعیفی دارم؟

9 دلیل اصلی برای سیگنال بد وجود دارد ، اما مهمترین آنها فاصله از برج بی تی اس و مصالح ساختمانی و ساختمان های بلند است که باعث شده نقطه کور ایجاد شود.

چگونه می شود آنتن سیگنال موبایل خود را به صورت رایگان تقویت کنم؟

روشهایی برای تقویت آنتن سیگنال موبایل شما وجود دارد که به تقویت کننده سیگنال تلفن همراه نیازی ندارد. برخی از آنها رایگان هستند ، برخی دیگر پولی هستند و بسیاری از آنها به درد شما نخواهند خورد - اما همیشه ارزش امتحان کردن را دارند. ما در اینجا بهترین ، پیشرفته ترین و جدیدترین سیستم تقویت آنتن موبایل را با قیمت مناسب برای شما پیشنهاد می کنیم.

چگونه تقویت کننده آنتن موبایل خود را در Carrier خود ثبت کنم؟

این یک فرآیند پنج دقیقه ای ساده است به شرط آنکه پیوندی به وب سایت شرکت مخابراتی مناسب خود داشته باشید. که در حال حاضر اپراتورها ترابرد را پیشنهاد می کنند!

آیا میله ها بهترین روش خواندن تقویت آنتن موبایل هستند؟

میله ها چیزی بیشتر از خواندن ذهنی سیگنال تلفن همراه نیستند که از نظر تلفن ، شرکت مخابراتی ، دستگاه و غیره متفاوت است. هیچ استانداردی برای معنی "یک نوار" یا "نوارهای کامل" وجود ندارد. اگر می خواهید اندازه واقعی از سیگنال تلفن همراه خود داشته باشید ، dB را بررسی کنید. در اینجا یک راهنمای کامل در مورد نحوه خواندن قدرت سیگنال به روش صحیح آورده شده است.

در نصب تقویت کننده آنتن موبایل خود مشکلی دارم؟

ما در شرکت موبایل آنتن دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل را از صفر تا صد و به صورت رایگان برای شما انجام می دهیم

چگونه می شود نزدیکترین دکل آنتن دهی بی تی اس خود را پیدا کنم؟

اگر راه اندازی آنتن yagi دارید ، باید نزدیکترین دکل آنتن دهی بی تی اس خود را پیدا کنید تا حداکثر توان را از سیستم خود بگیرید. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، خوشبختانه ما این کار را برای شما انجام می دهیم دستگاه کوچکی به نام تستر سیگنال موبایل وجود دارد که شبیه به یک موبایل می باشد و قبل از نصب آنتن گیرنده سیگنال قوی را از نزدیکترین دکل آنتن دهی موبایل پیدا می کنیم

چرا تقویت کننده آنتن سیگنال تلفن همراه فقط در داخل خانه کار می کند؟

آنها به دیوارهایی احتیاج دارند که از آنها سیگنال عبور کند. آنها به خودی خود آنقدر قدرت ندارند که بتوانند سیگنال را در یک فضای باز بزرگ تقویت کنند یعنی سیگنال فرکانس موبایل نهایتا بتواند از شیشه عبور کند مانند وای فای اینترنت نیست!. بنابرین خیالتان راحت فقط در واحد آپارتمان خودتان سیگنال آنتن موبایل وجود دارد.

از چه نوع کابلی برای تقویت کننده آنتن موبایل باید استفاده کرد؟

عملکرد کابل بسته به نیاز متفاوت است. بعضی از کابل ها برای طولانی مدت مجهز نیستند ، به همین دلیل برخی از تقویت کننده ها از نوع 50 اهم و 75 اهم هستند. برای اکثر مصرف کنندگان ، کابل موجود در کیت ( دستکاه ریپیتر تقویت کننده آنتن دهی موبایل ) کافی است ، اما برای کسانی که به کار طولانی تری نیاز دارند ، به راهنمای کابل کواکسیال ما مراجعه کنید تا آگاهانه در مورد نوع کابل مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.

بعد از نصب تقویت آننتن موبایل باید تنظیماتی روی گوشی موبایل انجام داد؟

خیر. طبق قانون ، تقویت کننده های سیگنال سلول به عنوان یک کیت کامل ، که شامل یک آنتن داخلی و خارجی است ، به فروش می رسند. این آنتن ها به طور کلی برای تقویت کننده ای که به آن می آیند بهینه شده اند. باز هم تاکید می کنم مانند وای فای نیست! وقتی آنتن گیرنده بالا سیگنال را دریافت می کند و از طریق کابل به داخل دستگاه ریپیتر آنتن موبایل می رساند آنتن فرستنده آن را پخش می کند فقط باید دستگاه را به برق بزنید سپس آنتن موبایل شما تقویت می شود.

هر آنچه که باید درباره تقویت کننده آنتن موبایل بدانید

تقویت کننده های شرکت موبایل آنتن ارائه دهنده اصلی تقویت کننده آنتن سیگنال امواج موبایل است. تقویت کننده های تلفن همراه 2G ، 3G ، 5G ، 4G ، LTE و موارد دیگر را برای هر تلفنی با هر مخابراتی و با هر اپراتوری ( تقویت آنتن موبایل ایرانسل ، تقویت آنتن موبایل همراه اول و تقویت آنتن موبایل رایتل ) برای خانه ، دفتر یا وسیله نقلیه تقویت می کنند. ما به طور جدی از مکالمه های افتاده و پوشش ضعیف متنفر هستیم ، بنابراین هدف ما در زندگی این است که تمام نقاط کور را از سیگنال نقطه ای پاک کنیم

حل مشکل آنتن دهی موبایل

بهترین تقویت کننده سیگنال تلفن همراه برای شما

اگر سیگنال موبایل بسیار ضعیفی دارید ، یک دستگاه تقویت کننده آنتن سیگنال موبایل مشکل شما را برطرف می کند تقویت کننده های آنتن دهی موبایل را تکرار کننده ، تقویت آنتن موبایل ، تقویت فرکانس موبایل ، تقویت سیگنال موبایل ، تقویت امواج موبایل و توسعه دهنده شبکه نیز می نامند. دستگاه های پیشرفته سیگنال 4G LTE را در تمام شرکتهای بزرگ ایرانی و همه تلفن ها تقویت می کنند و آماده 5G هستند. تقویت کننده سیگنال آنتن موبایل به تماس تلفنی ، پیامک ارسال نشده و سرعت پایین داده شما پایان می دهد. و اینکه هرگز سیگنال ضعیف یا نقاط کور نخواهید داشت.

انواع مختلفی از دستگاه ریپیتر تقویت کننده آنتن موبایل وجود دارد. به قدری زیاد است که ممکن است دشوار باشد انتخاب کنید کدام یک برای شما مناسب است. ما در اینجا بهترین ، جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های تقویت کننده آنتن دهی سیگنال امواج فرکانس موبایل را برای شما لیست کرده ایم

همه کیت ها یا دستگاه های تقویت کننده سیگنال ، تقویت آنتن دهی موبایل تلفن همراه ما :

1 - داده ها و سیگنال صوتی و 3G 4G LTE را برای همه دستگاه های تلفن همراه تقویت می کند. این ریپیترها شامل آیفون ، اندروید ، تلفن های 5G ، سایر تلفن های هوشمند ، تبلت ها و آیپدها است.

2 - به عنوان توسعه دهنده شبکه 4G LTE عمل می کند.

3 - دستگاه ریپیتر آنتن موبایل ما همه شرکت های بزرگ ایرانی را ساپورت می کند. این شامل AT&T ، Verizon ، T-Mobile ، Sprint ، US Cellular ، کریکت ، Boost Mobile ، Tracfone و موارد دیگر است. همه سیگنالها را در باندهای 800-2500 مگاهرتز تقویت می کند.

4 - هیچ هزینه ماهیانه ای ندارند. 

5 - به WiFi یا اتصال تلفن ثابت نیازی ندارند. 

6 - توسعه دهنده های سلولی تقویت آنتن موبایل کاملاً مجاز FCC هستند. 

7 - با تمام تلفن های همراه آماده 5G سازگار هستند و برای دهه آینده و بعد از آن کار می کنند.

8 - با دو سال ضمانت و 90 روز ضمانت بازگشت پول در صنعت پیشرو شوید. 

مواردی که باید قبل از خرید تقویت کننده سیگنال تلفن همراه مورد توجه قرار گیرد

قبل از خرید دستگاه ریپیتر تقویت کننده آنتن سیگنال موبایل ، اطلاعاتی وجود دارد که شما می خواهید. برخی از شما ممکن است به دلایل بد بودن سیگنال یا نحوه عملکرد تقویت کننده سیگنال علاقه داشته باشید ، اما این موارد در انتخاب تقویت کننده برای خرید مهم نیست. آنچه بیشترین اهمیت را دارد کیفیت سیگنال خارجی شما و منطقه ای است که در آن حضور دارید.

تقویت کننده سیگنال تلفن همراه برای خانه و دفتر

تقویت کننده های سیگنال تلفن همراه برای خانه محبوب ترین دسته مصرف کننده تقویت کننده آنتن موبایل است ، پیشنهاد می کنیم از سیگنال خارجی خود مطلع شوید . ما با پوشش مطلوب آنها را تقویت خواهیم کرد و بر این اساس توصیه های متخصص خود را ارائه خواهیم داد.

1 - خانه های متوسط ​​و فضاهای اداری متوسط

2 - خانه های بزرگ و فضاهای بزرگ دفتر

3 - خانه های کوچک و فضاهای کوچک دفتر

4 - آپارتمانها و دفاتر اجاره ای

5 - تقویت کننده هایی که شامل نصب حرفه ای می شوند

تقویت کننده آنتن موبایل برای خانه های متوسط ​​و فضاهای اداری

اگر خانه یا دفتر کار متوسطی دارید ( تقریباً 50 متر تا 300 متر ) ، چند گزینه تقویت کننده آنتن دهی موبایل وجود دارد که بستگی زیادی به قدرت سیگنال خارجی دارد.

با داشتن سیگنال بیرونی قوی ما دستگاه ریپیتر آنتن دهی موبایل دو باند را به عنوان بهترین تقویت کننده آنتن سیگنال موبایل تلفن همراه برای خانه های متوسط ​​توصیه می کنیم. ظاهری زیبا و تمیز دارد. آنتن فرستنده پنل داخلی آن دارای نمای پارچه ای است و به نظر می رسد بخشی از خانه است. با آنتن جهت دار قدرتمند یاگی و آنتن لگاریتمی اتصال پایین ، می تواند به دکل های مجاور دور دست برسد تا تقویت سیگنال را با قدرت بیشتری انجام دهد. چراغ های LCD آن به شما نشان می دهد که آیا به درستی کار می کند یا خیر. اگر سیگنال بیرونی ضعیفی دارید ، این کمترین کیت تقویت کننده سیگنال است که باید خریداری کنید.

با داشتن سیگنال ضعیف در خارج ، ما دستگاه ریپیتر آنتن موبایل سه باند را توصیه می کنیم. این به طور قابل توجهی از دستگاه تقویت آنتن موبایل دو باند قوی تر است ، اما اگر خانه یا سالنی با اندازه مناسب در منطقه ای با سیگنال ضعیف داشته باشید ، ضروری است. اگرچه می تواند 1000 متر مربع را پوشش دهد ، ولی قطعا محیط شما را پوشش می دهد.

تقویت کننده آنتن موبایل در یک کلام

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل قطعه ای پیشرفته از تجهیزات الکترونیکی است که برای تقویت سیگنال فرکانس موبایل طراحی شده است.

1 - دستگاه ریپیتر تقویت کننده آنتن سیگنال موبایل

2 - یک آنتن خارجی برای گرفتن سیگنال موجود

3 - یک آنتن داخلی برای پخش سیگنال تقویت شده

یک تقویت کننده سیگنال در یک فضای خشک با منبع تغذیه تنظیم می شود و می تواند به طور چشمگیری انواع سیگنال ها را در یک فضای بسته تقویت کند. آنها در خانه ها ، دفاتر ، وسایل نقلیه و هر ساختمانی کار می کنند. آنها به ویژه در مناطق ضعیف سیگنال و در شرایطی که مواد ساختمانی نفوذ سیگنال سلول را دشوار می کند مفید هستند.

اگر از سیگنال آنتن موبایل ضعیف خود رنج می برید ، مطمئن ترین راه برای بهبود آن خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل می باشد. فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

درباره شرکت موبایل آنتن

تولید کننده موبایل آنتن پیشرو در راه حل های تقویت کننده سیگنال آنتن موبایل و تکرار کننده سیگنال تلفن همراه در ایران . این شرکت در سال 1388 در تهران تأسیس شد و در همان سال تأسیسات تولید تقویت کننده آنتن موبایل خود را با تولید فعلی بیش از 3000 واحد در ماه تأسیس کرد. طی 8 سال بعد ، این کشور حضور خود را در ایران با دفاتر منطقه ای در هر یک از این استان ها توسعه داده است.