ریپیتر آنتن موبایل دو باند

دستگاه ریپیتر دو باند

دستگاه ریپیتر تقویت کننده آنتن موبایل دو باند

هر تلفن همراه در یک فرکانس خاص از انتقال داده بی سیم کار می کند. اکثر ارائه دهندگان تلفن همراه  سیگنال GSM (پیام کوتاه / تماس صوتی / GPRS / EDGE) را با سرعت 900 مگاهرتز و بعضی از آنها از 1800 مگاهرتز در مناطق خاص استفاده می کنند. 900 مگاهرتز یک استاندارد شبکه تلفن همراه برای صدا است. بیشتر اپراتورهای شبکه تلفن همراه از باند فرکانسی 900 و 1800 استفاده می کنند به همین دلیل دستگاه ریپیتر تقویت آنتن موبایل دو باند یکی از پرفروشترین دستگاه ها می باشد.

دستگاه ریپیتر تقویت کننده آنتن دهی موبایل دو باند می تواند سیگنال تلفن همراه را در هر دو کانال 900 و 1800 مگاهرتز با مساحت 500 متر مربع افزایش دهد.

برخی از ارائه دهندگان همچنین از فرکانس 900 مگاهرتز برای اتصال به اینترنت 3G ، فرکانس 1800 مگاهرتز برای انتقال داده 4G LTE استفاده می کنند. بنابراین اگر ارائه دهنده تلفن همراه محلی شما از 3G 900 یا LTE 1800 پشتیبانی می کند ، این تقویت کننده هم تماس تلفنی و هم اتصال اینترنت شما را به طور همزمان بهبود می بخشد. و نیازی نیست برای دستگاه تقویت آنتن موبایل سه باند هزینه ایی بکنید.

ویژگی های اصلی دستگاه ریپیتر دو باند

- صدا و داده های 900 و 1800 مگاهرتز را تقویت می کند

- پشتیبانی همزمان از GSM & LTE در همان باند فرکانس 1800 مگاهرتز

- عملکرد AGC و MGC ، محافظت کامل از شبکه اپراتور

- نمایشگر LCD در زمان واقعی افزایش و قدرت ، بدون نصب کور

- نشانگرهای تشخیص هشدار و روشنایی LED

 پکیج دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دو باند - ریپینر آنتن موبایل دو باند  دستگاه تقویت آنتن موبایل دو باند همراه آنتن پچ - تقویت کننده آنتن موبایل - تقویت آنتن موبایل

درباره شرکت موبایل آنتن

تولید کننده موبایل آنتن پیشرو در راه حل های تقویت کننده سیگنال آنتن موبایل و تکرار کننده سیگنال تلفن همراه در ایران . این شرکت در سال 1388 در تهران تأسیس شد و در همان سال تأسیسات تولید تقویت کننده آنتن موبایل خود را با تولید فعلی بیش از 3000 واحد در ماه تأسیس کرد. طی 8 سال بعد ، این کشور حضور خود را در ایران با دفاتر منطقه ای در هر یک از این استان ها توسعه داده است.